vrijdag, juni 21, 2013

DT Call

Hallo Dames,

Als eerste heten wij jullie welkom op onze gloednieuwe blog:

 "Cheerful Sketches Challenge blog"

We beginnen meteen met een Design Team Call !!

Is dit wat voor jou?? Lijkt het je leuk om ons team te komen versterken, lees dan meteen even verder.
We zoeken nog 3 gezellige, leuke en creatieve dames.

Wat moet je doen, het is heel simpel:


"Het enige wat je hoeft te doen is een kaart maken met de sketch hierboven EN één STANS.....simpel toch....dus kom maar op hoor dames.....en als je je kaart komt showen kun je hem in de InLinkz plaatsen.....en oh ja, jullie hebben tot 4 juli de tijd......"

We zijn heel erg benieuwd naar jullie creaties.

Lieve groeten van Marjoleine, Jeanine, Terry en Ilonka.





81 opmerkingen:

  1. Heel veel succes hoor ladies met jullie nieuwe challenge blog...geweldig zeg....veel liefs Terry xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes dames!
    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga een gokje wagen. Ga vanmiddag meteen aan de slag met die leuke sketch

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo meiden,
    Wat leuk zeg een nieuw challenge blog. Enne ik ga zekers mee doen lijkt me erg leuk.

    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes met jullie blog!
    Liefs,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er al superleuk uit hier........

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel veel plezier en succes met jullie nieuwe challenge blog
    lieve groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk zeg. heel veel succes........
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben altijd al een fan van Terry's schetsen geweest..veel succes met het nieuwe challengeblog!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke sketch! Ontzettend leuk, dat jullie ruimte voor drie hebben! Misschien waag ik ook een poging....
    Wie niet waagt, wie niet wint, toch?

    Groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat jullie zo positief reageren op onze nieuwe challengeblog! Ben erg benieuwd naar de creaties!
    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie sketch hoor, dat moet gaan lukken om te gebruiken. Veel succes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om jullie enthousiaste reacties te lezen. We gaan uit kijken naar jullie creaties. Dames allemaal heel veel sucses..

    liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk dat iedereen zo positief reageert op onze gloednieuwe blog! We zijn er dan ook heel erg trots op. We zijn ook reuze benieuwd naar jullie creaties en het is natuurlijk voor ons ook een uitdaging om er nog 3 gezellige dames bij te mogen verwelkomen!
    Ook vanuit hier wens ik iedereen heel veel succes!!

    Lieve groeten, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. de DT call komt voor mij helaas niet op het goede moment... maar wie weet ooit in de toekomst dat ik nog wel een keer "solliciteer" hihi:)
    ik hoop echt dat t jullie allemaal gaat lukken:))) maar dat komt vast goed;)

    liefs,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dames heel veel succes met jullie challenge blog,ik wil zeker een gok wagen om designer te worden maar ik ga eerst met de leuke sketch een creatie maken.

    Fijn weekend en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil graag volger worden maar probeer dit straks wel weer want nu lukt het niet.
      Kitty

      Verwijderen
  17. Nou ik heb de stoute schoenen aangetrokken en met de leuke sketch een kaartje gemaakt en ook maar geplaatst. Hij staat op nummer 1......groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Ine wat een supermooie kaart. Je bent onze eerste bijdrage. Bedankt voor het plaatsen. We gaan voor je duimen hoor !!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd Dames met dit vrolijk uitziende blog....hier komen schitterende uitdagingen en creaties te staan, daar is geen twijfel over mogelijk! En Ilonka... Ik volgde je al op je andere blog...super gave creaties maakte je ook al...dus wil ik dit ook niet missen.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Succes dames mt jullie nieuwe challengeblog.
    Helaas geen tijd voor meer DT anders had ik zeker een gokje gewaagd.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Succes met jullie challengeblog ik ga geen poging wagen voor designer die creatifiteit bezit ik niet.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk idee is dit blog. Ik heb een kaart gemaakt, maar ipv de kaart zie je een B, zal wel iets niet goed gedaan hebben.
    Kunnen jullie me vertellen wat?
    Succes met jullie blog en zoeken naar een designer.
    Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anja geen idee We gaan er naar kijken of we het op kunnen lossen. Je hebt waarschijnlijk iets verkeerd gedaan. Maar ik kan dat niet zien. Maar het komt goed ik heb ook je bloggegevens... in ieder leuk dat je een kaartje gemaakt hebt. Plaats je kaartje maar je op je blog, dan zien we hem ook daar staan.

      Groetjes Ilonka

      Verwijderen
    2. speciaal voor Anja,
      dit is jou link die je moet invullen,
      http://kaartenbox.blogspot.nl/2013/06/kaart-met-sketch.html

      dan kom je bij jou kaartje uit;)
      groetjes Adriana

      Verwijderen
  23. Ik zou best een kaart willen maken met deze leuke sketch. Maar ik heb geen blog en weet ook helemaal niet hoe dat allemaal werkt. Dus hoe kan ik dan mijn creatie laten zien.
    Groetjes, Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Marja dan wordt het lastig misschien en idee om een blog aan te maken..

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen idee hoe je dat moet doen.

      Verwijderen
  25. Ilonka ik ga ook een poging wagen, kaarten maken is echt mijn ding:)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel veel succes met jullie blog!

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk zeg. Ik ga ook een kansje wagen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mijn kaart wil echt niet gezien worden hahaha, nou dames jullie zullen ervoor naar mijn blog moeten. Ik snap niet wat ik dan verkeerd doe. Nou is mijn engels ook o,o%, dus daaraan zal het wel liggen;-)
    Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Anja, je kaart staat in de Inklinkz als afbeelding/thumbnail hoor, hij is echt prachtig gemaakt zeg....woww Veel liefs Terry xxx

      Verwijderen
  29. Hoi Anja, ik zie je kaartje wel staan hoor. Wat een mooitje zeg.
    Bedankt hoor meis. voor het plaatsen.. Ik had je net gemaild.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa ik nu ook, hij zal opstart problemen gehad hebben...
      Groetjes Anja

      Verwijderen
  30. Al enige tijd probeer ik ook wat meer aan challenges mee te doen en zie hier...een nieuw blog voor uitdagingen! Graag ga ik jullie volgen en ga proberen er een mooie kaart voor te maken!! Succes dames en tot blogs!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

  31. Heb net mijn kaart met de leuke sketch geplaatst,ik zag dat hij nr 3 had.


    Fijne dag nog en groetjes.
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Kitty dank je wel voor het plaatsen van je prachtige kaartje.
    En we gaan voor je duimen hoor.


    Liefs xxx Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oooo meiden, wat leuk toch dat enthousiasme allemaal! Ben erg benieuwd naar al jullie kaartjes hoor! Veel succes allemaal!
    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nou gelukt hoor om een kaartje te maken, wat een leuk blog wordt dit
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dank je wel voor je prachtige kaart meis. Supersssss.
    En nu maar duimen he !! We krijgen het nog moeilijk.

    Liefs xxx Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Nou en of dat we het moeilijk gaan krijgen zeg!! Ook alweer een prachtige kaart van Linda!!

    Liefs, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Miranda wauwie wat een beeldschoon en lief kaartje meis..
    Wryn Blooms het stempeltje is prachtig ingekleurd. Mooi hoor !! Dank je wel voor je bijdrage aan de DT CALL !! We gaan voor je duimen hoor !!

    Liefs xxx Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Miranda, Wat een mooi kaartje heb jij gemaakt zeg! De keuze gaat heel erg moeilijk worden voor ons zeg! Dank je wel voor je bijdrage! En heel veel succes ook!

    Liefs, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mijn kaartje is geplaatst, dus nu maar duimen! Ik wens jullie veel succes met de moeilijke keuze en natuurlijk met dit nieuwe blog.
    Liefs, Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuk idee, ik ga van de week ook eens aan de slag om te kijken of het me lukt om een kaart te maken.
    en dan te linken.
    groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dank je wel voor het plaatsen Desiree! Ook jij hebt een heel mooi kaartje gemaakt. De keuze zal inderdaad niet makkelijk worden voor ons.

    En Jose, we kijken zeker ook uit naar jouw kaartje!!

    Liefs, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jeanine, de start is gemaakt. Ik ga hem woensdag af maken en plaatsen.
      Op maandag en dinsdag ben ik aan het werk dus dan lukt het niet. Maar de basis heb k al liggen nu.

      Liefs José

      Verwijderen
    2. We zijn echt benieuwd José! Haast je niet, je hebt nog tijd genoeg!

      Liefs, Jeanine

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  42. Hoi Desiree, wat een supermooie kaart. Wat heb je een mooie stans gebuikt. Prachtig met de vlinders. Bedankt voor het plaatsen hoor.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke kaarten zijn er al geplaatst zeg! Jullie maken het ons moeilijk om straks een keus te moeten maken hoor, maar dat vinden we niet erg, alleen maar erg leuk!
    Bedankt voor het plaatsen allemaal!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  44. goeden morgen dames,
    hier wil ik graag aan meedoen, super hoor
    ik zal van de week even mijn kaartje maken
    en heel veel succes met DT CALL.
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hallo Geesje, Engelchen whow zeg wat een supermooie kaart heb je voor je DT CALL gemaakt zeg. Prachtig resultaat. We gaan voor je duimen hoor.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  46. hoi hoi,

    ik heb mijn kaartje klaar en geplaatst. Op de foto valt hij tegen vind ik, Ik doe graag mee aan de DT call. Heel veel succes dames, zal niet makkelijk zijn, met al die prachtige creaties.
    lieve groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hey Gerda,
    Wat ontzettend leuk dat je een kaartje gemaakt heb voor de DT CALL. Whow wat een schitterend kaartje. En wat een mooie details. We gaan voor je duimen hoor meis, Bedankt voor het plaatsen he !!

    Liefs,
    Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hee Gerda, Je kaartje is prachtig hoor! Heel veel succes!
    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een prachtige kaartjes zijn er al gemaakt zeg!! Stuk voor stuk geweldig mooi!!

    Liefs, jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Nanda, ook jij super veel succes met je mooie kaartje!!

    Liefs, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hi Nanda,
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor je DT CALL !! Bedankt voor het plaatsen. En heel veel sucses !!

    Liefs,
    Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Het is me gelukt om een kaartje te maken met jullie sketch voor de DT call, jammer dat de twinkling niet goed te zien is op de foto, ik hoop dat hij door de keuring komt.
    Groetjes Liesbeth en succes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Liesbeth meis wat een schitterend kaartje. En wat ziet Bestie er beeldschoon uit. Prachtige kleuren combi. Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches Challenge blog. We krijgen het lastig :)))

      Liefs,
      Ilonka

      Verwijderen
  53. hopelijk heb ik het goed gedaan
    en mijn kaartje geplaatst
    meestal duurt het even voor je het ziet dusssss
    ga ik maar duimen heel veel succes verder met dit blog


    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gre wat een superleuke kaart met een heerlijk zomers tintje. Bedankt voor het plaatsen van je DT CALL kaartje.

      Liefs,
      Ilonka

      Verwijderen
  54. oh oh oh....wat een prachtige kaarten hebben we al mogen ontvangen.... geweldig!! Wat gaat het toch moeilijk worden voor ons.....

    Liefs, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi Margreet wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Beeldschoon. Wat leuk dat je meedoet aan de DT CALL. Spannend !! Dank je wel voor het plaatsen van je kaartje.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  56. pfffff wat gaan we het lastig krijgen zeg met al die mooie kaartjes die er worden geplaatst. Echt superleuk! Dank jullie wel allemaal!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoi nou Ans je kaartje ziet er geweldig mooi uit hoor. Schitterend !! Bedankt voor je prachtige bijdrage aan de DT Call !! We gaan voor je duimen hoor.

    Liefs,
    Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Het is me gelukt, hij staat erbij. Echt leuk om te doen.
    Met een goede uitleg van mijn hobby vriendin Marianne9999 ging het in een keer goed om mijn kaart te plaatsen.
    Ik ben benieuwd, zal het wel heel erg leuk vinden om mee te gaan doen met jullie team.
    liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jose, Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt en wat een prachtig details. Dank je wel voor je bijdrage aan de DT CALL !!

      Verwijderen
  59. Dank jullie wel voor het maken van de kaarten.... De keuze wordt moeilijker en moeilijker voor ons geloof ik.....
    Maar wat leuk dat iedereen ook zo enthousiast is!!

    Liefs, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat leuk weer een nieuw blog! Ben volger geworden. Nog een kleine vraag: ik lees inmiddels mijn blogs via bloglovin omdat google reader vanaf 1/7 verdwijnt. Ik zie bij jullie nog geen bloglovin knop, zouden jullie die willen toevoegen zodat ik toch de posten kan lezen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat leuk een nieuwe blog. Ik heb net een kaartje toegevoegd (20).
    Succes met het blog en aan alle deelneemsters aan de DT Call.

    Lieve groetjes,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt voor de DT CALL. Dank je wel voor je prachtige bijdrage bij Cheerful Sketches Challemge Blog.

      Liefs, Ilonka

      Verwijderen
  62. Wat een leuke kaartjes staan er al op jullie blog die meedoen.
    Succes met de keuze maken want dat zal niet makkelijk zijn denk ik.
    Spannend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hoi leuk een nieuw blog ,heb jullie banner en
    kaart net toegevoegd en ben volger geworden .
    Mijn eerste kaart volgens een sketch .
    Wens jullie veel succes met dit creatieve blog !!

    Fijne zondag allemaal ...Epie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt voor de DT CALL. Dank je wel voor je prachtige bijdrage bij Cheerful Sketches Challemge Blog.

      Liefs, Ilonka

      Verwijderen
  64. Wat een prachtige kaartjes zijn er weer bij geplaatst zeg! Dank jullie wel voor het mee doen hoor! Nog een paar dagen en dan moeten we een keus gaan maken...dat wordt me toch moeilijk zeg, maar dat geeft niet...is alleen maar leuk!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  65. wouw wat een mooie kaart
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Iedereen super bedankt voor het maken van de supermooie kaarten!!! Het was een hele moeilijke keuze voor ons, maar we zijn er inmiddels uitgekomen, zoals jullie al hebben gezien!!
    Ik wens de winnaars een super fijne tijd toe op ons blog en hoop dat we van de overige inzenders ook mooie sketches zullen blijven zien!
    Liefs, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen