vrijdag, juli 05, 2013

UITSLAG DT CALL !! "CHEERFUL SKECHES CHALLENGE BLOG"

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik alle deelneemster bedanken voor hun bijdrage aan de DT CALL !!
Wat zijn jullie inzendigen allemaal mooi. Wat was het moelijk maar we zijn dr uit hoor dames..............................................

We hebben voor jullie nog een extra verrassing. We hebben besloten om niet 3 dames te selecteren om het team te komen versterken.

Maar we willen heel graag werken met twee Design Teams.  Whow hoe leuk is dat ??
Daarom hebben we in totaal op 9 dames gestemd !! 


De winaressen van de DT CALL zijn........



Dames gefeliciteerd en heel veel plezier in ons DT TEAM.
Zouden jullie mij  zo snel mogelijk kunnen mailen 
Dan komt jullie eerste opdracht zo snel mogelijk naar jullie toe.
i.heuverkamp@quicknet.nl

Dan als laatste hebben we natuurlijk een gast designer nodig. 
En onze gast - desiger voor Challenge # 1 is:

Elly Elly


Elly zou je mij ook even een mailtje kunnen sturen ..

Ladiesssssssss we kijken uit naar jullie creaties.



WE KOMEN MET DE EERSTE CHALLENGE ONLINE OP 8 JULI 

TOT DAN !!


Groetjes het Design Team 

17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames. Veel plezier in de teams.

    Lieve groetjes,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OHHH wow geweldig zeg!!!!!
    Ben er stil van en heb er reuze zin in.
    Nogmaals hartelijke dank.

    Lieve Scrapgroetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OHHH wow geweldig zeg!!!!!
    Ben er stil van en heb er reuze zin in.
    Nogmaals hartelijke dank.

    Lieve Scrapgroetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een eer om uitgekozen te zijn....proficiat ook voor de andere uitverkorenen....ik heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waauuwww super zeg dat is echt leuk nieuws.
    En ook voor de andere gekozen designers GEFELICITEERD.
    Ook ik heb er heel veel zin in.
    Allen succes.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel dat jullie voor mij gekozen hebben. Ik ben er helemaal stil van;-)De andere dames ook allemaal gefeliciteerd. Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, waow, wat leuk dat ik er bij zit. Bedankt :)
    Ook de andere dames gefeliciteerd.
    Ook ik heb er zin in. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwww, ben helemaal vereerd, dat ik uitgenodigd ben,
    gefeliciteerd dames, heb er ook veel zin in, word helemaal leuk.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd dames. Leuk dat jullie het team van Cheerful Sketchs gaan versterken. Ook leuk om een paar bekende namen en gezichten tegen te komen.
    Veel succes allemaal.
    Groetjes, Sonja
    CreaMiep

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd allemaal dames. Jammer dat ik zelf niet gekozen ben.
    Maar er zullen vast en zeker hele leuke creaties van jullie komen.
    Succes met de 2 teams!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wouwwwwwwwwwwwwww , wat IKKE , als gastdesigner
    helemaal tof
    dank jullie wel
    ik stuur je even een mailtje
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allemaal van harte gefeliciteerd echt onwijsssss leuk
    hugs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Congrats dames,
    Wens jullie een gezellig scrap tijd.
    En respect voor de dames die zich aan de regels hebben gehouden.

    Huggsss,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super gefeliciteerd allemaal!! We gaan er een gezellig team van maken!

    Liefs, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Succes allemaal en we laten ons verrassen!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. proficiat allemaal!!!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Iedereen gefeliciteerd en we maken
    er iets leuks van met ze allen ,

    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen