woensdag, november 27, 2013

NIEUWE WINARES SKETCH # 5

Hallo medefreubelaars,

We hebben vijf dagen gewacht zodat de winares van sketch # 5 haar prijsje kwam ophalen. Maar we hebben geen reactie gehad. Erg jammer. 
Daarom hebben we nu een nieuwe winares. 
 
En dat is geworden met haar prachtige kaartje ...........................................





 Gefeliciteerd  hoor Nellie !! 
 Haal het winnaars Blinky maar bij ons weg.
En geniet van je ereplaats. 


Zou je mij kunnen mailen i.heuverkamp@quicknet.nl
 Dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.

Groetjes het Sketches Design Team.
 

3 opmerkingen:

  1. prachtige kaart! wat jammer van de vorige....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahahah lol daar hebben we een oplossing voor gezocht. En we geven in dit geval twee prijsjes weg. De vorige deelneemster heeft zich alsnog bij ons gemeld.

      Verwijderen
  2. Zojuist lees ik dat ik de nieuwe winnares ben, maar ook dat de vorige zich ondertussen gemeld heeft. Mijn mailtje met adresgegevens had ik al wel verstuurd.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen