zondag, december 08, 2013

SKETCH # 6 CHEERFUL SKETCHES

Dit bericht blijft bovenaan staan. 
Scrol voor alle nieuwe berichten naar beneden..

Goedemorgen medefreubelaars,

Wat is de bedoeling.......je mag een kaart of project maken met onderstaande sketch, je mag zelf verzinnen wat je wilt maken zolang als je project maar duidelijk laat zien dat je de sketch gebruikt hebt. Ook is het de bedoeling dat je tenminste 1 DIE gebruikt. Jullie kunnen maximaal met twee kaartjes deelnemen. 
Ik ben benieuwd waar mee jullie ons gaan verrassen.
 De winnaar mag ook gast - designer zijn. 


Sketch # 6


Onze sponsors zijn: 
Sherri Baldy


Bamba Creatief



Hier zijn de prachtige kaartje van het 



Bernadet -  Cards by Bernadet





 
 
Gerda Gerda,s Creatief Design


 Marit - createddy




Dus niet vergeten om even je kaart te linken met Inklinkz en lekker meedoen zou ik zo zeggen. 

Heel veel plezier hoor ladies.... DT team van Cheerfull Sketches Challenge Blog






5 opmerkingen:

  1. prachtige voor beeldkaarten zijn er gemaakt door het Dt team

    zal eens kijken of ik weer mee kan doen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Roelie, ik zou zeggen kom maar op met je kaartje hoor. We kijken uit naar je kaartje. je maakt me wel nieuwsgierig. Hihihihi :)

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het DT team heeft prachtige kaarten gemaakt, maar voor mij 2 redenen om dit keer niet mee te doen.
    Ik heb niets met harten en ik vind de Besties vreselijk. Misschien volgende maand weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het DT team heeft weer prachtige voorbeelden ter inspiratie geleverd. Dank je wel dames. Ook ik ben met deze schets aan de slag gegaan, vind hem veelzijdig in gebruik. Mijn kaartje staat erbij, het duimen kan beginnen :)

    Lieve groet
    Inge Van Hove

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Inge, dank je wel voor je prachtige bijdrage hoor en wij gaan natuurlijk ook voor je duimen.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen