maandag, januari 20, 2014

SKETCH #8 CHEERFULL SKETCH CHALLENGE

De Challenge loopt van: 20-1 tot 14-2-2014

Hallo freubelaars...... Welkom bij alweer een nieuwe sketch challenge op het Cheerfull Sketch Challenge Blog, dit keer een beetje een andere sketch, hij bestaat uit 2 vierkanten, een rond vlak en een rechthoek....als decoratie heb ik een zestal bloemetjes geplaatst....jullie mogen je weer helemaal uitleven op de sketch...je mag maken wat je wilt zolang de sketch maar terugkomt in jullie creatie....dus kom maar op doe maar lekker mee. 
Ook is het de bedoeling dat je tenminste 1 DIE gebruikt. 
Er is weer een leuke prijs te verdienen als jullie mee doen. We zijn uiteraard erg nieuwsgierig wat voor mooie creaties jullie weer bedenken.

Veel plezier met de sketch.......


We hebben een aantal geweldige sponsors kijk maar eens


Onze eerste sponsor is Sherry Baldy


Is het niet geweldig???????
Thank you so much Sherry Baldy

Onze tweede sponsor is


Thank you so much for sponsoring our challenge

Onze derde sponsor is : Marianne Design
Supersss bedankt hoor voor de sponsoring




Onze vierde sponsor is Doe @ Ding
Marlous het is helemaal geweldig dank je wel dat je ons wilt sponsoren......





Dit zijn de prachtige kaartjes van het DT Team








Bernadet - Cards by Bernadet


Jolanda - Jolanda's kaartjes 








Dus niet vergeten om even je kaart te linken met Inklinkz en lekker meedoen zou ik zo zeggen. 

Heel veel plezier hoor ladies.... DT team van Cheerfull Sketches Challenge Blog

Dank je wel voor jullie leuke reacties, het wordt zeer gewaardeerd dat jullie een bezoekje hebben gebracht aan onze Challenge Blog.

7 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat nog niemand een reactie na liet hier.. terwijl het team zo'n prachtige kaarten gemaakt hebben ter inspiratie. Wel dames jullie hebben er weer wat moois van gemaakt, dank je wel. Ook ik heb mijn bijdrage aan deze challenge geleverd, mijn kaartje staat er bij.

    Lieve groeten
    Inge Van Hove

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie Inge....jouw kaartje is prachtig geworden!

      Liefs,
      Marjoleine (DT A lid)

      Verwijderen
  2. Ik hoop dat mijn kaart mee mag doen. Je ziet mijn gebruikte DIE namelijk niet terug.
    Heb er de bloemen van koffiefilterpapier mee gemaakt. Als de kaart niet mee mag doen hoor ik dat graag. Want dat heb ik nog tijd een nieuwe te maken.

    Groeten Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind je kaart erg mooi geworden Debbie en je hebt een DIE gebruikt, dus hij mag gewoon mee doen hoor!

      Groetjes,
      Marjoleine

      Verwijderen
  3. Heb mijn kaart geplaatst. Het ging niet helemaal zoals ik het wilde. Ik had de kaart klaar en wil hem bij jullie op de blog zetten. Na het plaatsen zie ik dat er in de cirkel een rechthoek moet zitten, dus maar even aangepast.
    De voorbeelden van het team zijn wel schitterend. Ik moet nog veel oefenen om zo goed te worden.
    Groetjes Ismel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ismel je kaartje ziet er harstikke mooi uit. En je hebt de sketch prima weergegeven.
    Dank je wel voor je prachtige bijdrage.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst,ik vond het geen gemakkelijke schets,maar met gebruik van een soepkom en deksel van de bischuit bus kwam het allemaal goed.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen