maandag, februari 17, 2014

SKETCH # 9 CHEERFULL SKETCH CHALLENGE

 De challenge loopt van 17-2-2014 tot 14-3-2014

Goedemorgen medefreubelaars,  

Hier zijn we dan met sketch # 9 Wat is de bedoeling?.......je mag een kaart of project maken met onderstaande sketch, je mag zelf verzinnen wat je wilt maken zolang als je project maar duidelijk laat zien dat je de sketch gebruikt hebt. Jullie kunnen maximaal met twee kaartjes deelnemen. Heel veel plezier met de opdracht ladies. We zijn  benieuwd waarmee jullie ons gaan verrassen.

Veel plezier met de sketch.......


Onze sponsors zijn:



Thank you so much Kathryne 


Milkcoffee Stamps


Thank you so much Nathaza


Hier zijn de prachtige kaartjes van het Sketches..


Marjoleine - Mar-scrap-a-holic














Dus niet vergeten om even je kaart te linken met Inklinkz en lekker meedoen zou ik zo zeggen. 



Heel veel plezier hoor ladies.... DT team van Cheerfull Sketches Challenge Blog

 

5 opmerkingen:

  1. Yoehoe alweer een nieuwe uitdaging. Ik ga weer mijn best doen om een mooie bijdrage te leveren. Al had ik gehoopt dat er deze keer geen cirkel in de sketch had gezeten.. maar toch, we doen ons best.

    Fijne week toegewenst
    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het team heeft weer hele mooie voorbeelden gemaakt met deze leuke schets. Ik heb mijn kaart ook geplaatst. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is me toch gelukt om nog een mooie kaart in te dienen voor deze challenge. Ik heb mijn kaartje geplaatst en ben benieuwd naar jullie reacties.

    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen