zaterdag, februari 15, 2014

WINNAAR SKETCH # 8 + TOP 3 WINNAARS

  Hallo medefreubelaars, 
Hier zijn we dan met de winares van Sketch # 8 en de TOP 3 winnaars.
Wat zijn er een prachtige kaarten geplaatst door jullie.  
Onze complimentjes hoor... 
Dank jullie wel voor het meedoen.  
................................................................. 
Dan nu de bekendmaking van de winares van Sketch # 8

 Dat is het prachtige kaartje geworden van : 

Inge Van Hove





 Gefeliciteerd  hoor !!
 Haal het winnaars Blinky maar bij ons weg.
En geniet van je ereplaats.
Zou je mij kunnen mailen i.heuverkamp@quicknet.nl
 Dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.


Het DT TEAM heeft de TOP 3 gekozen en dames jullie mogen onze BLINKY op jullie blog plaatsen en iedereen laten weten dat jullie gekozen zijn voor de TOP3.

De top 3 zijn:
Nr 4 Hennie
Nr 27 Ans S
Nr 10 Channah
  Dames geniet van jullie ere plaats.

We zouden het superleuk  vinden als jullie gewoon lekker weer mee gaan doen met de volgende 
Sketch wedstrijd bij het  'Cheerful Sketches Challenge Blog"

DOEN JULLIE ALLEMAAL MEE !!
Tot 17 Februari

Het sketches design Team.

5 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk ik zit in de top 3 ga meteen het "Blinky" ophalen misschien dat ik ook mee ga doen met de volgende, maar ben nu eerst ruim een week weg
    Kantklossen in Brugge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd hoor dames met jullie ereplaatsen.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk dat ik in de top 3 zit, de andere dames ook gefeliciteerd met jullie ereplaatsen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik gewonnen heb, aan de andere dames, gefeliciteerd met jullie ereplaatsen. Kijk al uit naar de nieuwe challenge, hopelijk kan ik ook weer mee doen.

    Fijn weekend allen
    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inge gefeliciteerd. En wat leuk dat ik in de top 3 sta, de andere dames ook gefeliciteerd. Op naar de volgende challenge, gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen