maandag, maart 03, 2014

MIDWAY REMINDER SKETCH # 9

Goedemorgen medefreubelaars, 


 Hier zijn we dan met de MIDWAY REMINDER van sketch # 9


Scrollen jullie ook even naar beneden in dit bericht want daar staan uiteraard weer prachtige creaties van het Sketches Designteam B Doen jullie mee, we zijn erg benieuwd wat voor prachtige creaties jullie gaan maken hoor. Tevens maken jullie een kans op een mooie prijs. Kijk maar eens......hier is nog een keertje de sketch waar jullie je creatie mee kunnen maken. Jullie kunnen maximaal met twee kaartjes deelnemen. Je mag van alles maken zolang de Sketch er maar in terugkomt.....



De winnaar mag ook gast - designer zijn. 



Veel plezier met de sketch.......

Onze sponsors zijn:


  
Thank you so much Kathryne 

 Milkcoffee Stamps

Thank you so much Nathaza  


Hier zijn de prachtige kaartjes van het Sketches.. 



Anita Anita en haar kaarten


Creaine ~ Creaine Cards


 Desiree- kaarten van desiree


Margreet - Margreets-scrapcards 


Bea---beacrejakaarten


Jolanda - Jolanda's kaartjes


 Bernadet


Gerda Gerda,s Creatief Design 


Dus niet vergeten om even je kaart te linken met Inklinkz en lekker meedoen zou ik zo zeggen. 



Heel veel plezier hoor ladies.... DT team van Cheerfull Sketches Challenge Blog

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een leuke sketch.
    Heb jullie via, via gevonden, ga proberen of ik mee kan doen.
    Ben natuurlijk gelijk volger geworden.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Nicole!
      Ben benieuwd naar je creatie hoor!

      Liefs,
      Marjoleine

      Verwijderen
  3. Waaaw wat een mooie kaarten zie ik alweer... Ik moet nog heel veel oefenen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas, door computerproblemen (hackers) kon ik mijn kaartje niet op tijd op jullie site zetten. Heb het net geprobeerd, maar zie dat de challenge gesloten is. Heb hem nog wel op mijn blog staan. Volgende keer beter.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen