maandag, maart 17, 2014

SKETCH # 10 CHEERFULL SKETCH CHALLENGE

Goedemorgen medefreubelaars, 

 Hier zijn we dan met sketch # 10 Wat is de bedoeling?.......je mag een kaart of project maken met onderstaande sketch, je mag zelf verzinnen wat je wilt maken zolang als je project maar duidelijk laat zien dat je de sketch gebruikt hebt. Jullie kunnen maximaal met twee kaartjes deelnemen. Heel veel plezier met de opdracht ladies. We zijn  benieuwd waarmee jullie ons gaan verrassen.
Veel plezier met de Sketch hoor dames.....


 Dit zijn de kaartjes van:









    Nellie ~ Mijn Hobbywereld


Bernadet - Cards by Bernadet


    Desiree-kaarten van desiree


Niet vergeten om even je kaart te linken met Inklinkz en lekker meedoen zou ik zo zeggen. 
Heel veel plezier hoor ladies.... 
DT team van Cheerfull Sketches Challenge Blog



7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige voorbeelden zijn er door het team gemaakt. Inspiratie genoeg dus. Ik doe zeker en vast weer mee met jullie challenge

    Liefs Inge
    http://creabeapapercrafts.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog nooit met jullie meegedaan, maar eens moet de eerste keer zijn. Via via kwam ik op jullie site en de sketch sprak me wel aan. Ik heb hem geplaatst en nu maar wachten of de kaart jullie aanspreekt. Veel succes. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al doende leert men, dus hopelijk ziet deze er al beter uit dan bij sketch 9 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kreeg het verzoek de kaart opnieuw te linken en dat heb ik net even gedaan. Hoop dat het nu gelukt is. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is nu goed gegaan Leny!
      Dank je wel!

      Liefs,
      Marjoleine

      Verwijderen