maandag, mei 12, 2014

nieuwe Challenge


 Vandaag start er weer een nieuwe Challenge op ons Blog.
We hebben een mooie sketch gekregen van Terry. Dank je wel Terry.

Onze Teamleden hebbende sketch gebruikt. Er zijn gewone kaartjes mee gemaakt en ook een aantal Bloemen met gebruik van een speciaal Patroontje wat ter beschikking is gesteld door onze sponsor voor deze maand.:


en onze tweede sponsor is:
:
De kaart hier boven is een extra kaartje gemaakt door Bea.

Het zou leuk zijn als jullie een kaart maken met de sketch, maar ook een gewone kaart, met als Thema "alles gaat"  is van harte welkom.


 En hier zijn de voorbeelden die het team gemaakt heeft:

                                                               Ine  Creaine Cards

                                                                   
                                                                     Bernadet


Inge CreaBea




                         
                                                                    Bea---beacrejakaarten




  Nellie----Mijn Hobbywereld











5 opmerkingen:

  1. Leuke nieuwe challenge weer en wat een schitterende voorbeelden zijn er gemaakt!
    Echt prachtig, vooral de kaarten met de bloemen vind ik heel origineel.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik toch eens proberen om mee te doen met deze hele leuke challenge, deze vindt ik echt heel erg leuk. En prachtige voorbeelden. Heb zelf ook heel veel patroneen van Cards a Blog dus moet lukken, Als het lukt dan kom ik m plaasten. Moet dat nog wel even uitvogelen maar dat zal wel goed komen, en anders dan mail ik 1 van jullie wel
    groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke voorbeelden ik heb net mijn kaartje geplaats maar ik zag dat hij er twee keer opstond hoe dat komt weet ik niet groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb het al weg gehaald gr maartje

      Verwijderen
    2. Niet erg hoor Lady M.. Blogger heeft zo af en toe zijn kuren. Dank je wel voor je deelname aan onze challenge, prachtige kaart

      Groetjes Inge DT cheerful sketches

      Verwijderen