maandag, mei 26, 2014

Reminder challenge



Hier is de reminder voor de lopende challenge.
De sketch is gemaakt door Terry.

Onze Teamleden hebbende sketch gebruikt. Er zijn gewone kaartjes mee gemaakt en ook een aantal Bloemen met gebruik van een speciaal Patroontje wat ter beschikking is gesteld door onze sponsor voor deze maand.:

                                                                  
                                                                      Card en Shops
en onze tweede sponsor is:                
                                                                        Doe@ding

Hier zijn de voorbeeldjes van ons DT team:

                                                          Geesje hobbyhoekje-engelchen


                                                          Marjoleine Mar-Scrap-a- Holic
                                                       Geesje  hobbyhoekje-engelchen


                                                                           Irma


Groetjes van het DT team.



2 opmerkingen:

  1. mooie voorbeelden en een leuke schets om te maken.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond dit een hele mooie sketch om te gebruiken en natuurlijk ben ik nu ook ontzettend blij dat ik bij de winnaars zit van deze challenge.
    Mijn mailtje is al onderweg.
    Bedankt en tot de volgende keer.

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen