zondag, juni 08, 2014

Challenge 13



Alweer een maand voorbij en dus weer tijd voor een nieuwe challenge.
Eerst wil ik namens het team iedereen bedanken wie mee hebben gedaan met de 12de challenge.
De winnaars en top 3 nogmaals van harte gefeliciteerd.

De nieuwe challenge is weer met een sketch van Terry. Dank je wel dat we weer een sketch van jou mogen gebruiken.

Het team heeft weer zijn best gedaan om een kaartje te maken als voorbeeld en hopelijk kunnen we jullie inspireren om weer mee te doen.
In het vervolg mogen er per persoon 3 kaartjes ingeleverd worden.
Wel moet in je kaartje duidelijk de sketch herkenbaar zijn. Je mag hem wel draaien, als de sketch maar terug te vinden is.

De sponsors voor deze maand zijn:





Hier zijn de kaartjes van het DT team.. groep A

                                                           Geesje



                                                        Marjoleine

                                                                    Miranda



en de sketch voor deze maand



Iedereen veel succes.

Groetjes het DT team.















3 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten van de dames van het DT. Alleen jammer dat de sketch zo heel erg lijkt op de vorige.
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeeldkaarten en leuke nieuwe challenge dames!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag van de week de mooie sketch en wist gelijk wat ik wilde maken. Ik zie dat ik nog net op tijd ben. Heb hem net geplaatst.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen