zaterdag, juli 05, 2014

challenge 14



Het is al weer tijd voor de nieuwe challenge.

Eerst willen we iedereen bedanken die mee heeft gedaan met de vorige challenge.
Er zijn prachtige kaartjes gemaakt. De winnaars zal ik na het weekend bekent maken.
Dus kom dan even terug om te kijken of jij erbij bent.

Ook voor deze nieuwe challenge mogen er per persoon 3 kaartjes worden ingeleverd.
En we hebben nog een nieuwtje.... we gaan ook met GDT werken....dus misschien een extra reden om mee te doen. :)

We hebben weer een leuke en niet te moeilijke sketch voor jullie en natuurlijk hebben de DT leden weer voorbeelden gemaakt. ( De sketch mag gedraaid en/of gespiegeld worden, zolang hij maar te herkennen is.
En nog iets .... je mag ook een 3d of gewoon plaatje gebruiken als je niks met digi's hebt.

Verder heb ik nog een nieuwtje... we hebben er nl een nieuwe sponsor bij. Di digi,s.
Zij sponsort ons deze maand. :)
 
en ook sponsor voor deze maand zijn:
http://doeading.nl
                                                              http://doeading.nl/shop/
                                           
                                                          http://www.bugaboostamps.com/



 Hier zijn de kaartjes van ons Team:

                                                             Bernadet

                                                                           Bea


                                                                          Ine

                                                                        Nellie

                                                                         Bea

                                                                         Geesje


De sketch voor deze maand..........
Zo, weer genoeg geschreven. Nu is het jullie beurt om kaarten te maken voor deze challenge.
We hopen, ondanks de vakantie tijd op veel kaartjes..... en vergeet niet.... je mag er 3 plaatsen.

Groetjes Het DT Team.



12 opmerkingen:

  1. Weer een leuke challenge met mooie sketch. En hele mooie voorbeeld kaarten. Ik ga proberen om mee te doen maar weinig tijd. Fijn weekend.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer leuke voorbeelden en een leuke schets, heb mijn kaartje toegevoegd ;)

    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt. Leuke sketch ook. Als het me lukt, dan doe ik weer gezellig mee. Wat een leuke nieuwe sponsor ook, met leuke digi's.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb even een vraag.
    Mag je de sketch ook draaien en/of spiegelen?
    Ik heb al een kaartje geplaatst en wil er nog 1 maken en vroeg me dit dus af.
    Gr Channah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Channah,

      Ja hoor, dat mag, Je mag de kaart maken zoals je wilt, als de sketch maar te herkennen blijft. Dus draaien en spiegelen mag.
      Groetjes Geesje

      Verwijderen
    2. Dank je wel.
      gr Channah

      Verwijderen
  5. Wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeelden en een leuke schets.
    Ik heb mijn creatie erbij gezet.
    Groetjes ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is me gelukt. Ik heb net mijn kaart geplaatst. Ik heb hem gespiegeld.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een hele leuke sketch. Ik hou ervan om kaartjes te maken naar een sketch, handig is dat.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit was echt weer een leuke sketch om mee te werken. Je kon er echt alle kanten mee op. Heb er dan ook 2 compleet verschillende kaartjes meegemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dank jullie wel voor alle leuke reacties.
    groetjes van het team

    BeantwoordenVerwijderen