donderdag, januari 29, 2015

Winnaars Januari

Eerst willen we iedereen bedanken voor de prachtige kaarten die afgelopen maand ingeleverd zijn.
Het waren er super veel en hele mooie.
Voor het team erg moeilijk om een keuze te maken, maar het is weer gelukt.
Iedereen bedankt voor jullie deelname en hopelijk komen jullie allemaal voor de volgende challenge weer terug met één of meerdere kaartjes.


En dan nu de winnaars............

                                                1. de winnaar......... Sietie

en dan hebben we voor deze keer een top 5.
                                                                      Suzanne

                                                                    Angela

                                                                   Aartje

                                                                         Claudia

                                                                        Anja

Allemaal van harte gefeliciteerd!
Jullie mogen je even melden via het emailadres.
groetjes van het team :)

9 opmerkingen:

  1. Leuk zeg in de top 5! Zal mijn email-adres doorgeven!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke verrassing dat ik in de top 5 sta.
    Ik stuur gelijk een mailtje. Andere toppers ook van harte gefeliciteerd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Hoera, ben ik de top 5. Zal mijn email adres doorgeven.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook proficiat aan de andere winnaars :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf zeg dat mijn kaartje in de top 5 staat... bedankt dames!!
    De rest van de top 5 en natuurlijk de 'overall' winnaar proficiat!!
    Zal een mailtje sturen.
    Fijne avond allemaal.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat ik met mijn kaartje in de top 5 sta. Heel gaaf. Andere dames ook van harte gefeliciteerd met het behalen van de top 5. En Sietie van harte gefeliciteerd met de 1e plaats.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat ik heb gewonnen en de andere dames ook gefeliciteerd met het behalen van de top 5 .
    Groetjes Sietie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat dames.........super mooie kaarten
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd dames
    met jullie prachtige creaties

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen