zondag, maart 01, 2015

Challenge 22


Vandaag alweer de 1e van de maand. Zoals ik gister heb beloofd, dus weer een nieuwe challenge.
We hebben voor Februari weer veel deelnemers gehad war we echt heel blij mee zijn.
Zoals jullie inmiddels weten mag je met 3 kaartjes meedoen en er zijn een paar die dat ook trouw doen. Hiervoor hartelijk dank. :)

Ik heb gisteren de WINNAARS van Februari bekend gemaakt.... jullie kunnen dit HIER vinden.

En dan nu over tot de orde van de dag... de nieuwe challenge.

Ook voor de nieuwe challenge gelden dezelfde regeltjes als altijd.
1. Jullie mogen, zoals altijd mee doen met 3 kaartjes.
    You can join us with 3 cards!.
    Du darfst mit 3 Karten mitmachen!
2. Je mag de sketch draaien en spiegelen, als hij maar zichtbaar is.
3. Er mag een stempel op de kaart, maar ook een plaatje is welkom.
4. De winnaar en top 3 mogen de maand erop GDT zijn.

We hebben natuurlijk weer lieve sponsors, zonder hun konden we geen prijsjes uitdelen.
Dank je wel,

                                                              Marianne Design

                                                                  My Besties

                                                                    Essies Scrapbook

                                                                      Hobbyshoppie

                                                                       Bugaboo

De sketch is dit keer gemaakt door ons Teamlid Bea.
En natuurlijk heeft het team ook weer haar best gedaan om mooie voorbeelden te maken.
Team B....
                                                                    Bea

                                                                    Ine

                                                                    Nellie

                                                                    Marieke

                                                                  Bernadet


We hopen dat jullie weer met heel veel kaartjes mee gaan doen.
Voor ons als Team is dit toch altijd leuk:)

Groetjes van het team

Je kaartjes kun hier afgeven via Inlinkz.

14 opmerkingen:

  1. Wat weer een superleuke sketch. Ga het zeker weer proberen. En de voorbeelden zijn ook al zo mooi!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeeld kaarten weer. Goed gedaan DT_Team
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeelden en sketch! Hoop deze keer weer mee te kunnen doen. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeelden en sketch! Hoop deze keer weer mee te kunnen doen. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorbeelden
    leuke Sketch, ik hoop weer mee te doen aan deze leuke Challenge

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke sketch! Ik ben pas volger geworden van jullie blog en meteen meegedaan :D

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeeld kaarten dame,s,ik ben vergeten bij mijn eerste kaart een opmerking te schrijven.
    Dus doe ik het bij mijn tweede kaart.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful sketch and inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love all the DT Creations!! Fantastic!! Love the sketch too!! Thanks for another fun challenge!

    - Susan
    {Scrap A Thousand Words}
    Open-Minded Crafting Fun Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt!! Met deze leuke sketch.
    Ik ben hier ijverig mee aan de gang gegaan en het resultaat op mijn blog gezet, doe graag mee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt door het DT. Leuke sketch ook. Ik heb er ook één gemaakt, maar kan hem alleen nog niet laten zien omdat ik elke dag een geplande kaart heb. Heb hem over een paar dagen op mijn blog ingepland. Dus jullie houden hem nog van me tegoed.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oei, niet goed gekeken tot wanneer deze challenge liep... Was nog zo blij met het verjaardagskaartje dat ik vorige week voor mijn man gemaakt had, maar aangezien hij pas vandaag (29-03) verjaart wou ik het maar nu publiceren (soms kijkt hij immers wel eens op mijn blog...) en ik merk nu dat de challenge afgesloten is...
    Geen probleem, belangrijkste is dat hij blij was met zijn kaart...
    Als jullie zin hebben om het toch eens te bekijken: http://creanancy.blogspot.be/2015/03/hiep-hiep-hoera.html
    ik kijk al uit naar de 'opdracht' voor april.
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. he jammer .ik had vandaag m,n kaart klaar met de skets
    Maar zie dat ik hem niet meer kan uploaden
    volgende keer beter
    Mijn resultaat kan je hier vinden: http://eefscreaties.blogspot.nl/2015/03/tea-life.html

    groetjes en tot de volgende

    BeantwoordenVerwijderen