woensdag, april 01, 2015

nieuwe challenge 23

                                                                         (Daydream) 

Hallo allemaal.

Het is alweer de 1e van de maand april en dus tijd voor de nieuwe challenge.

Ik las in een paar berichtjes dat sommigen net te laat waren voor de afgelopen challenge.
Onze challenges lopen van de 1e tot de 28ste van elke maand..... dus aub let even op die datum.
Ik vind het nl erg jammer als mensen hun best doen om een mooie kaart te maken en dan net te laat zijn met inleveren!
Ook de afgelopen maand hadden we weer veel deelnemers waar we heel bij mee zijn.
Iedereen bedankt voor het meedoen en hopelijk komen jullie ook deze maand weer meedoen :)

En dan nu over tot de orde van de dag... de nieuwe challenge.

Ook voor de nieuwe challenge gelden dezelfde regeltjes als altijd.
1. Jullie mogen, zoals altijd mee doen met 3 kaartjes.
    You can join us with 3 cards!.
    Du darfst mit 3 Karten mitmachen!
2. Je mag de sketch draaien en spiegelen, als hij maar zichtbaar is.
3. Er mag een stempel op de kaart, maar ook een plaatje is welkom.
4. De winnaar en top 3 mogen de maand erop GDT zijn.

We hebben natuurlijk weer lieve sponsors, zonder hun konden we geen prijsjes uitdelen.
Dank je wel.
De digi's zijn deze keer allemaal van Stitchy Bears. 
                                                                      



Dan de voorbeeldkaarten die gemaakt zijn door Team A.


                                                                          Anja (rainy days)


                                                                        Margreet (freindship and Tea)


                                                                          Marjoleine (chef)


                                                                      Miranda (garden me)


                                                                              Geesje (artist me)

en de sketch voor deze maand.........
We hopen dat jullie weer met heel veel kaartjes mee gaan doen.
Voor ons als Team is dit toch altijd leuk:)

Groetjes van het team.


13 opmerkingen:

  1. Mooie schets en voorbeeldkaarten weer, ik probeer zeker weer mee te doen, én op de datum te letten... Maar ja, mijn man was pas jarig op 29 maart...
    greotjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten zijn er weer door het DT gemaakt. Leuke sketch ook. als ik de kans krijg, dan doe ik weer natuurlijk gezellig mee.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sketch weer,helaas was ik inderdaad vorige keer te laat.
    Maar overmorgen komt mn knutsel vriendin,en gaan we zeker met deze leuke skets aan de gang
    resultaat volgt dan snel

    groetjes Eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaartje erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb alleen per ongeluk de onderste vierkant (mijn geval rechthoekje) Onder het reepje geplakt en de schets een kwart slag gedraaid. Hopelijk is dit oke..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb nog een tweede kaart gemaakt.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you for the great sketch & beautiful DT inspiration! Best, CG

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende voorbeeldkaarten! Bedankt voor de leuke schets.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is me nog gelukt om een kaart te plaatsen. Ik heb hem er net op gezet. Fijne zondag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, was het tot de 28e of t/m de 28e omdat ik mijn kaartje nog kan uploaden? Jullie schreven nl dat er wel eens mensen te laat zijn.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kunt bij "add your link" altijd kijken wat daar staat. Daar staat altijd aangegeven hoe lang de challenge nog duurt.
    In dit geval tot vanavond 23.55u.
    Als de challenge gesloten is kun je niet meer uploaden.

    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Thank You to the DT for making such fabulous projects using our images.

    It is a pleasure to sponsor you and I do hope you have enjoyed working with our images.

    Love and best wishes

    Mandy (Sponsor Co-Ordinator for Stitchy Bear Digi Outlet )

    BeantwoordenVerwijderen