dinsdag, juni 30, 2015

Winnaars Juni

Ten eerste wil ik iedereen weer bedanken voor de prachtige kaarten.
Ze waren weer stuk voor stuk prachtig en we hadden wéér over de 40 kaartjes, waar we echt heel blij mee zijn.
We hopen dat jullie in Juli weer tijd vinden om mee te doen.... de sketch is niet moeilijk, dat verklap ik vast.....:)

En dan nu de winnaars....Het was weer moeilijk kiezen, maar het is weer gelukt.

De Winnaar is dit keer Rosina met dit mooie kaartje.
                                            Rosina

op de hielen gevolgd door de andere winnaars (top 4)
                                           Corrie

                                              Miranda    

                                              Mia  


                                               José

Dames, allemaal van Van Harte gefeliciteerd met jullie prachtige kaarten.
Jullie mogen je alle 5 melden via het emailadres :)

Iedereen nogmaals bedankt voor jullie deelname en hopelijk tot morgen voor de nieuwe challenge.
Groetjes van het team

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten!
    Gefeliciteerd dames!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk Gefeliciteerd met jullie prachtige kaartjes!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte dames! Prachtige kaartjes, stuk voor stuk. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte dames! Prachtige kaartjes, stuk voor stuk. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Wat een prachtige kaarten zijn er gemaakt door de winnaars! Proficiat!

    Groetjes
    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super verrassing om te zien dat ik met mijn summerkaartje winnaar geworden ben....voel me heel vereerd moet ik zeggen...en doe Engelchen en DT heel hartelijk bedanken...stuur zomeet een mailtje..
    Ook de andere winnaars een dikke proficiat...geniet ervan ...doe ik ook
    groetjes en een hele fijn woensdag...
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Rosina, met je prachtige winnende kaart
    Super leuk om te zien dat mijn kaart is geëindigd in de Top 3, ook de andere dames gefeliciteerd met jullie top 3 plek.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames, jullie hadden stuk voor stuk prachtige kaarten

    BeantwoordenVerwijderen