dinsdag, september 01, 2015

september challenge



Voor dat je er erg in hebt is er al weer een maand voorbij, de nieuwe winnaars van de maand Augustus weer bekent en de nieuwe maand weer begonnen.

Voor de winnaars van de maand Augustus even naar beneden scrollen graag.
Iedereen weer bedankt voor de prachtige kaarten die er ingeleverd zijn voor de vorige challenge.

En ook deze maand hebben we natuurlijk weer een nieuwe sketch voor jullie en ook weer lieve sponsors.... dus ik zou zeggen... doe allemaal weer gezellig mee.

De regeltjes zijn inmiddels wel bekent, maar zal ze ook deze keer weer gewoon plaatsten. :)

1. Jullie mogen, zoals altijd mee doen met 3 kaartjes.
    You can join us with 3 cards!.
    Du darfst mit 3 Karten mitmachen!
2. Je mag de sketch draaien en spiegelen, als hij maar zichtbaar is.
3. Er mag een stempel op de kaart, maar ook een plaatje is welkom.
4. De winnaar en top 3 mogen de maand erop GDT zijn.

En de sponsors voor deze maand zijn.......

sponsort deze maand met deze mooie prijs:






Dank je wel aan alle sponsors. :)

En dan nu de kaarten van Team B






en onze sketch voor deze maand:

We hopen dat jullie ook deze maand weer mee doen :)
Groetjes van het team.

13 opmerkingen:

  1. hallo, ik heb me net aangemeld..
    en lijk mij leuk om de uitdagingen aan te gaan met met de sketghes

    groetjes Gerrie
    http://gerriesknutselhoek.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful. creative and inspirational cards by the DT wonderful work girls.
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke skets en heel mooie voorbeelden ik doe weer graag mee groetjes maaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten hebben jullie gemaakt. Prachtig.
    Ik heb mijn kaart ook net geplaatst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sketch ! Ik heb net een kaartje ermee gemaakt.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb mijn kaartje net toegevoegd. Erg leuk om via een sketch te werken.

    Groetjes van Renate**

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeelden en alweer een heel leuk schets.
    Bedankt voor de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was even zoeken met de schets maar uiteindelijk toch gelukt.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige voorbeelden zijn er de afgelopen weken allemaal voorbij gekomen. Ik vind het ook een leuke sketch. Ik ga proberen om ook nog mee te doen.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige voorbeelden zijn er de afgelopen weken allemaal voorbij gekomen. Ik vind het ook een leuke sketch. Ik ga proberen om ook nog mee te zoen.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb een vraagje, mocht je met 3 kaarten mee willen doen, mogen die dan allemaal in 1 blog of moet je ze allemaal apart linken?

    BeantwoordenVerwijderen