vrijdag, maart 03, 2017

winnaars februari

Zoals beloofd komt hier de uitslag van de februari-challenge.
We hebben in totaal 75 kaarten binnen gekregen en daar zijn we super blij mee.
Het was weer moeilijk om hier de mooiste kaarten uit te zoeken maar het is weer gelukt.
De winnende kaarten zaten ook dit keer weer heel dicht bij elkaar en de eerste 2 kaartjes hadden een gelijk aantal stemmen....... dus hebben we dit keer een gedeelde 1ste plek en dan de top 3 er heel dicht achter.
De challenge van MAART vind je HIER..... Doen jullie allemaal weer mee?? Vast bedankt.

De winnaars en top 3 zijn geworden:






Allemaal van harte gefeliciteerd.
Willen jullie je alle 5 even melden via het emailadres??
Vast bedankt.

Groetjes van het team.

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten. Allemaal van harte gefeliciteerd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om mijn kaartje in jullie top 5 te zien. Dankjewel. Proficiat aan allemaal.
    Ik mail jullie straks.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy dance 🎉🎉🎉
    Dank jullie wel. Ik ben heel erg blij.
    Dames gefeliciteerd met jullie prijs.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Happy dance 🎉🎉🎉
    Dank jullie wel. Ik ben heel erg blij.
    Dames gefeliciteerd met jullie prijs.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, dat ik Ên van de winnaars ben. Daar ben ik erg blij mee.
    Dames gefeliciteerd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd allemaal!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat superleuk dat ik bij de winnaars sta!!!! Hartstikke blij mee!
    Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes, van harte allemaal! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen