zondag, mei 31, 2015

Winnaar en top 3

De mei challenge is weer afgelopen, de winnaars bekent.
Iedereen weer bedankt voor alle prachtige inzendingen die we mochten ontvangen.
Super bedankt... het waren er weer over de 40!
En ik zeg het nog maar een keertje... je mag altijd met 3 kaartjes meedoen, dat verhoogd jou kans op een prijsje en voor ons het plezier, dat er nog meer deelnemende kaartjes zijn :)
Daarnaast .... als je wint of in de top 3 komt, mag je ook GDT zijn voor de volgende maand. :)

Morgen start de nieuwe challenge weer en ik kan alvast verklappen dat we een hele leuke sketch hebben. :)

Zo, en dan nu tot de orde van de dag.

De winnaar van de mei challenge is geworden:

                                                                       Myriam
 en de top :

                                                                   Corrie

                                                                  Rosina
                                                                       
                                                                  Coldwater

Allemaal van harte gefeliciteerd!!
Willen jullie alle 4 even contact met me opnemen via de email?? Dank je wel :)
Please contact us via the Email. Thank you :)

Tot morgen !!
Groetjes van het team

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie prachtige kaartjes!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Myriam met je prachtige winnende kaart.
    ik zie dat ik met mijn kaartje in de top 3 bent geëindigd....hartstikke leuk, dank jullie wel:-) Rosina en Coldwater jullie ook gefeliciteerd met jullie plek in de top 3.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames, proficiat met jullie topkaartjes!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd mooie kaarten! groeten miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd allemaal!
    Ben benieuwd naar de nieuwe sketch!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Congratulations to the winner also the top 3, thank you so much for choosing my card as one of the top 3. The new sketch is fabulous the DT creations are all so beautiful.
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allemaal bedankt voor jullie deelname.
    Stuk voor stuk mooie kaartjes en daarom ook best moeilijk om er een winnaar en een top 3 uit te kiezen.
    Ik hoop dat er iedereen toch van genoten heeft en dat jullie het terug zien zitten om met de nieuwe sketch aan het werk te gaan.
    'k Ben benieuwd naar jullie creaties.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joepie, ik heb gewonnen! :)
    Bedankt dames, en proficiat aan de top 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woooow wat een verrassing om te zien dat ik met de sketch van vorige maand in de top 3 sta....super blij word ik daar van
    Myriam gefeliciteerd met je prijsje en Corrie en Coldwater genieten jullie mee met de topplaatsjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen