woensdag, maart 06, 2019

winnaars februari

Zoals beloofd hier de uitslag van de februari-challenge,

We hebben het weer net zo gedaan als de vorige maand. Dus 3 kaarten voor een prijsje + gdt en nog 3 kaarten voor alleen gdt,

De kaarten die een prijsje + gdt gewonnen hebben zijn geworden........

Aartje

Trijntje

Monique
*********************

                                        En de kaarten voor een GDT zijn geworden:

Ans

Caroline

Vannessa


Allemaal van harte gefeliciteerd. Willen jullie je allemaal melden via het emailadres??

                                                                   Dank je wel.
                                           Tot morgen voor de volgende reminder.
                                                          Groetjes van het team

4 opmerkingen:

  1. zo blij dat ik heb gewonnen van harte aan de andere dames met hun prachtige kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik in de top 3 ben gekomen met mijn paaskaart! vind het superleuk. Stuur nog even een mailtje. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik gastdesigner mag zijn met mijn gewonnen kaartje!
    Ik stuur snel een mailtje.
    De andere dames ook allemaal gefeliciteerd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk om mijn kaart hier tussen te zien staan. Alle andere winnaars ook van harte.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen