vrijdag, mei 31, 2019

winnaars mei

Vandaag alweer de laatste dag van de maand. Dat betekend dat we de winnaars weer bekend gaan maken...... Ook dit keer waren er weer prachtige kaarten gemaakt en was het weer moeilijk kiezen :)
Iedereen bedankt voor de deelname.
Mocht je gewoon een keer zin hebben om GDT te zijn en niet in het rijtje van de winnaars staan, mag je gerust naar het emailadres schrijven...

Voor nu de winnaars van de maand mei..... voor een prijsje en GDT

Astrid

Wenche

Carla

***************************
en de volgende dames hebben een GDT plaats verdient:

Wilma

GerJanne

Caroline

Annie H

Van harte gefeliciteerd.!!

Willen jullie je allemaal melden via het emailadres en dan gelijk erbij schrijven of je GDT wilt zijn??
Please send a Email to the emailadresse.
Vast bedankt.
groetjes van het team......
en tot morgen voor de nieuwe challenge.!!



7 opmerkingen:

  1. Wat leuk ! Gastdesigner....ik heb al een mail gestuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames met jullie mooie winnende kaarten!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik gastdesigner mag zijn, dank je wel!
    Ik stuur snel een mailtje
    De andere dames ook van harte gefeliciteerd.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beetje een late reactie, maar wat leuk dat ik één van de winnaars ben, daar ben ik erg blij mee. Dames gefeliciteerd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you so much for picking my card as one of the winners.
    Hugs, Wenche 💖

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte allemaal! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen