woensdag, juli 31, 2019

winnaars juli

We zijn weer de laatste van de maand en dat betekend de winnaars bekend maken van de maand Juli.

Dit keer hebben we 3 winnaars voor een PRIJSJE en GDT. Dit zijn geworden.............

Marga

Ellen

Ans

En we hebben dit keer 4 kaarten gekozen voor een GDT plaatsje:
Dit zijn geworden..........

Caroline

Carla

Maura

Sylvia


Willen jullie even contact opnemen via het emailadres en dan gelijk even melden of je GDT wilt zijn?
Wel even geduld als we niet meteen reageren.

                                                                      groetjes van het team.


4 opmerkingen:

  1. O wat leuk dat mijn kaartje is gekozen voor een GDT plaatsje.
    Ik stuur een mailtje.
    De andere dames ook van harte gefeliciteerd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee, wat leuk! Ik ben zo maar één van de winnaars. Dank daarvoor. En ook de andere dames gefeliciteerd!
    Ik neem aan dat ik even een mailtje moet sturen (?), zal ik in ieder geval doen.

    groetjes, Ellen

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle drie de dames van harte gefeliciteerd met jullie winnende kaart,ook de andere drie dames met een GDT plaats proficiat!. Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen