zaterdag, augustus 31, 2019

Winnaars Augustus 2019

Het is weer einde van de maand en dat betekent dat we de winnaars bekend maken van de maand Augustus.

Dit keer hebben we 3 winnaars voor een PRIJSJE en GDT. Dit zijn geworden.............


Vicki-DDSNixie-Aug20
Vicki

Astrid

Suze

En we hebben dit keer 4 kaarten gekozen voor een GDT plaatsje:
Dit zijn geworden..........

Emily

Marga

Miranda

Trudy


Willen jullie even contact opnemen via het emailadres en dan gelijk even melden of je GDT wilt zijn?

Wel even geduld als we niet meteen reageren.

Groetjes van het team.


9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie prachtige kaartjes !
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yay! How exciting! Thank you for choosing my card and congrats to everyone with their gorgeous creations! :) Thanks for the wonderful sketches to play with!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iedereen van harte gefeliciteerd en wat leuk dat ik bij het rijtje sta dat gast-designer mag zijn. Ik ga een mailtje sturen :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik één van de winnaar ben. Daar ben ik erg blij mee. Dames gefeliciteerd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for selecting my card. I have sent an email. Congrats to the others chosen too.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte dames met jullie prachtige kaartjes! Veel plezier met de prijsjes en het gd schap! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for selecting my card for a guest designer spot, congrats to all the winners and guest designer picks!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk dat tot gastdesigner ben gekozen. Ik ben gevallen met hardlopen, mijn schouder is gebroken en mijn arm lag uit de kom. Voorlopig kan ik helaas geen kaarten maken, maar een hele eer dat jullie mijn kaart leuk vinden.

    Groetjes,
    Trudy

    BeantwoordenVerwijderen