maandag, december 30, 2019

winnaarspost december


We wensen iedereen een goed uiteinde en vooral een gezond en creatief 2020.


De laatste challenge van dit jaar is weer voorbij en de stemmen geteld.

De winnaars zijn geworden in willekeurige volgorde ( met evenveel stemmen)


Aartje

Simply Crafting

Tone

Astrid

en de top 4 is geworden........

Ela

Marjon

Trudy

Wilma

Van harte gefeliciteerd.
Willen jullie je via de email melden??
please contact us on the email.
de winnaars voor een prijsje en gdt.
De top 4 voor een gdt plaatsje.

PS even geduld als je niet meteen antwoord terug krijgt.!!

Groetjes van het team.




7 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik één van de winnaars ben. Dames gefeliciteerd.

    Ook allemaal een goed uiteinde en een gezond, gelukkig en creatief 2020.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk dat mijn naam tussen de winnaars staat. Ik stuur gelijk even een mailtje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk dat ik in de top 4 sta! Alle andere dames ook gefeliciteerd.
    Ik wens iedereen een gezellige jaarwisseling en een gezond en gelukkig nieuwjaar!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé wat leuk, een top 4 notering met mijn borduurkaartje! Dank jullie wel en de andere dames ook gefeliciteerd. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk de beste wensen voor 2020 allemaal, dat we nog maar lang van dit blog mogen genieten.

      Verwijderen
  5. Yeahhh...ik sta ook in de top 4, wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen