zondag, mei 31, 2020

winnaarspost mei 2020

Vandaag is het alweer de laatste dag van de maand mei en dus hoogste tijd om de winnaars en top 3 (5) bekend te maken.
Ook dit keer hebben jullie het ons best moeilijk gemaakt. Omdat er, naast de 3 winnaars 5 waren met een zelfde aantal stemmen hebben we besloten om dit keer 5 GDT plaatsjes weg te geven.....

De winnaars voor een prijsje en gdt zijn geworden............

Astrid

Elle Jeanne

                                                                     Marie Luise


en de top 5 kaartjes voor een gdt plaatsje zijn geworden

Nicolette

Heather

Silke

Monique

Miranda

Jullie mogen je allemaal even melden via de email.
Please write all to the e-mail addresse,
Bitte meldet euch alle an dass E-mail-addresse.

even geduld als je niet meteen een reactie krijgt.
Groetjes van het team.



8 opmerkingen:

  1. Oh , wat leuk dat mijn kaartje als een van de winnaars is gekozen.
    Dankjewel team.
    De andere dames ook gefeliciteerd.
    Ik stuur een mailtje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie prachtige kaartjes!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik één van de winnaars ben geworden. Dames ook gefeliciteerd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congrats to the winners and Top Picks.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Que linda noticia , muchas gracias. Felicidades a las otras señoras.
    Saludos
    Maria Luisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van harte damesssssssssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaartjes, moeilijk kiezen voor het team denk ik! Van harte gefeliciteerd allemaal! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames en wat leuk dat mijn kaartje erbij zit voor een hdt plaatsje 😁. Ik stuur een mailtje.

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen