woensdag, augustus 31, 2022

winnaars augustus

 De maand is weer voorbij....De stemmen zijn weer geteld....

We hebben hele mooie kaartje binnen gekregen en het was ook moeilijk kiezen dit keer, maar we zijn er uit.......

De winnaars ( voor een prijsje en gast designer ) van de maand augustus zijn geworden........




en de top 4 ( voor een gast designer plaatsje) voor deze maand....





Allemaal van harte gefeliciteerd....
Jullie mogen je even melden via het emailadres....... 

( laat gelijk even weten of je gast designer wilt zijn )

Wel even geduld als je niet meteen antwoord terug krijgt !!

Groetjes van het team.

9 opmerkingen:

  1. Congrats to the winners and Top Picks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor jullie keuze op mijn kaartje.
    De andere winnaars van harte gefeliciteerd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik één van de winnaars ben geworden. De andere dames ook van harte gefeliciteerd met jullie prijs.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik gewonnen heb. Ik ga zo een mailtje sturen.
    De andere dames ook van harte gefeliciteerd
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk dat mijn kaartje als 1 van de winnende is gekozen, mailtje is gestuurd. Andere dames ook van harte gefeliciteerd xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allen van harte gefeliciteerd! Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd winnaars, wat een mooie kaarten zijn er gemaakt, bedankt dat mijn kaartje doorgaat voor een gastdesignerschap, leuk! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen