vrijdag, september 30, 2022

winnaars september

Nog net voordat de nieuwe post op het punt van beginnen staat, zijn hier de winnaars van de afgelopen maand.
We hebben hele mooie kaarten binnen gekregen ........

Dit keer was de keuze toch best weer moeilijk, maar het is weer gelukt........

De winnaars van de maand september, in willekeurige volgorde,  zijn geworden.





en de top 4, ook in willekeurige volgorde ( voor een GD plaatsje )....






Allemaal van harte gefeliciteerd.
Willen jullie je melden via het emailadres..... ( en willen jullie dan gelijk erbij melden of je Gast designer wilt zijn??)

Even geduld als we niet meteen reageren.

Morgen weer een nieuwe challenge... doen jullie weer mee???
Groetjes van het team van cheerful.

7 opmerkingen:

  1. That is wonderful news! Thank you so much! I am excited about being one of the winners; I just sent you an email. Congratulations to all of the winners and top 4 picks! Beautiful cards, ladies! Looking forward to the next challenge! Best wishes to all!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congrats to all the favourites

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat leuk, dat had ik niet verwacht.
    🙋🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik in de Top 4 sta. Andere dames ook van harte gefeliciteerd met jullie prijs.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Iedereen van harte gefeliciteerd en wat leuk dat ik gast-designer mag zijn omdat ik in de top 4 sta. Ik heb een mail gestuurd :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you so much for the Top 4 place, congrats to all the winners. xx

    BeantwoordenVerwijderen