dinsdag, maart 14, 2023

2de reminder challenge 118

 Inmiddels zijn we alweer de 14de maart, wat inhoud dat het weer de hoogste tijd is voor een nieuwe reminder.

Hieronder nog even de (vast al welbekende) spelregels...

  1. Jullie mogen meedoen met 3 kaartjes.
    You can join us with 3 cards.
    Du darfst met 3 Karten mitmachen.  
    Deelnemen kan tot en met de 28ste om 23.55h uur.
  2. Je mag de sketch draaien en spiegelen, als de schets maar duidelijk zichtbaar is.
    Er mogen bloemetjes of andere versieringen op de kaart gebruikt worden maar GEEN extra banen of vlakken, want dan verander je de sketch !!
  3. Er mag een stempel op de kaart, maar ook een plaatje mag.
  4. De winnaar en top 3 mogen de maand nadien gastdesigner zijn.
  5. Kaartjes die vóór 1 maart gemaakt zijn kunnen niet meedoen. 
    Je moet je aan de sketch houden en die komt er vanaf de 1ste van de maand op te staan.

En natuurlijk hebben we ook deze maand weer mooie sponsors.... kijk zelf maar.






En de kaarten welke ons team voor de eerst post hebben gemaakt.........

Jolanda
mirtillamente
sogetta-princess-cindere-lla


***************************



************************



***************************



************************



**************************



************************



en natuurlijk ook nu nog even de sketch laten zien

Doen jullie weer mee??
Je mag je kaartje HIER afgeven.

Groetjes van het dt team.

1 opmerking:

  1. Hoe meneer Benjamin Lee me een lening heeft verstrekt!!!

    Hallo allemaal, ik ben Lea Paige Matteo uit Zürich, Zwitserland en wil dit medium gebruiken om de heer Benjamin te bedanken voor het nakomen van zijn belofte door mij een lening te verstrekken, ik zat vast in een financiële situatie en moest mijn rekeningen herfinancieren en betalen evenals het opstarten van een bedrijf. Ik heb geprobeerd leningen te zoeken bij verschillende leningfirma's, zowel particuliere als zakelijke organisaties, maar het is nooit gelukt en de meeste banken hebben mijn kredietaanvraag afgewezen. Maar zoals God het wil, werd ik door een vriendin, Lisa Rice genaamd, geïntroduceerd bij deze financieringsdienst en onderging ik het gepaste proces om een lening van het bedrijf te krijgen, tot mijn grote verbazing werd ik binnen 5 werkdagen net als mijn vriendin Lisa ook heeft een lening van $ 216.000,00 verleend. Dus mijn advies aan iedereen die een lening wenst, "als u contact moet opnemen met een bedrijf met betrekking tot het online afsluiten van een lening met een lage rente van 1,9% en betere aflossingsplannen/schema, neem dan contact op met deze financieringsdienst. Trouwens, hij weet niet dat ik dit doe, maar vanwege de vreugde in mij ben ik zo blij en wil ik mensen meer laten weten over dit geweldige bedrijf dat echt leningen verstrekt, het is mijn gebed dat GOD zou zegenen ze meer omdat ze een glimlach op de gezichten van mensen toveren. U kunt contact met hen opnemen via e-mail op { 247officedept@gmail.com}

    BeantwoordenVerwijderen