zondag, juni 04, 2023

De winnaarspost van Mei

De hoogste tijd voor  de winnaars van de maand mei.... 

Ook deze maand hebben we weer hele mooie kaarten mogen ontvangen.......

De winnaars voor een prijsje en GD plekje zijn geworden (in willekeurige volgorde)......... 




De top 4 voor een GD plaatsje......





Allemaal van harte gefeliciteerd.
Neem even contact op via de email en laat gelijk even weten of je Gast Designer wilt zijn.

(PS even geduld als je niet meteen antwoord krijgt. )

Fijne zondag verder.
Groetjes van het cheerful team.

4 opmerkingen:

  1. Congrats to the winners and Top Picks
    Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om mijn kaart hier als een van de winnaars terug te zien. Ik stuur gelijk even een mailtje. Gefeliciteerd voor alle andere winnaars
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat in de top 4 sta....dankjewel!
    Ook gefeliciteerd aan de andere winnaars.
    Ik ga een mailtje sturen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik ene topplaatsje heb met mijn kaart. De andere dames ook gefeliciteerd. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen