maandag, juli 31, 2023

Winnaars en top 4 juli

 Vandaag is het weer de hoogste tijd weer de winnaars van de maand juli.

Dit keer zijn de winnaars in willekeurige volgorde, geworden.............
"Prijsje en Gast designer"


*****

*****


*****

en de top 4 voor een gast designer plaatsje ( ook willekeurige volgorde )


******


*****


*****

*****

Iedereen van harte gefeliciteerd. Neem even contact op via de email en laat gelijk weten of je Gast designer wilt zijn.
Wel even geduld als je niet meteen antwoord krijgt.

Morgen komen we terug met de augustus challenge.

Groetjes van het cheerful team.

8 opmerkingen:

  1. Oh superleuk.
    Ik ben heel blij dat ik winnaar ben.
    Dat had ik niet verwacht.
    Bedankt dames.
    Ook mijn felicitaties aan de andere uitgekozen deelnemers.
    Ik zal meteen contact opnemen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige winnende kaartjes, gefeliciteerd allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congrats to the winners and top picks.
    Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik gd mag zijn. Een mailtje komt er aan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat ik in de top 4 sta. Ik stuur een mailtje!
    De andere dames ook van harte gefeliciteerd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een topplaats is heel LEUK en winnen nog LEUKER. De 2 andere winnende dames en de toppers ook van HARTE GEFELICITEERD.
    Ik ga jullie een e-mail sturen.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat ik in de top 4 sta. Alle andere winnaars ook gefeliciteerd.
    Ik heb een mail gestuurd want ik ben graag gastdesigner voor de volgende challenge.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een topplaats heel erg leuk, Ik ben net terug van vakantie en niet echt 100% dus liever geen gast designer. Zal al blij zijn als ik deze maand nog aan kaarten maken toe kom. Maar ben blij met mijn ereplaatsje
    Groetjes Channah

    BeantwoordenVerwijderen