woensdag, april 03, 2024

winnaars Maart

De maand Maart is alweer voorbij, de stemmen zijn weer geteld en hier is de uitslag voor de winnaars en top 4.

De winnaars voor een prijsje en gast designer zijn geworden - (in willekeurige volgorde.)


Astrid

********


Joke

******


GerJanne

**********


Femmy

****************

en de top 4 voor een gast designerplaatsje - in willekeurige volgorde


Angela

***************


Chris

****************


Heather

****************


Trijntje

*****************

Van harte gefeliciteerd met jullie mooie kaarten.
Je mag even een berichtje sturen naar het email adres en laat gelijk even weten of je gast designer wilt zijn.
groetjes van het dt team.

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik één van de winnaar ben geworden. De andere dames ook gefeliciteerd met jullie prijs.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd allemaal.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah leuk!! Dank jullie wel. Ik zal een mail sturen en altijd leuk gastdesigner te zijn! Gefeliciteerd aan alle andere winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf weer dat ik een van de winnaars ben geworden, alle andere dames ook gefeliciteerd. Zal een mail sturen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig dat mijn kaart in de top 4 beland is.
    Proficiat aan de winnaars en de andere toppers.
    De mail komt er aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat mijn kaart in de top 4 is beland voor gastdesigner schap. Heel erg bedankt De anderen ook van harte met hun toppers. Ik stuur zo een mailtje . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen