donderdag, januari 31, 2019

winnaars januari

Hoi allemaal.

Het is de hoogste tijd voor de uitslag van de januari challenge. We hadden dit keer heel veel en hele mooie inzendingen. Jammer genoeg hebben we maar 3 prijsjes te vergeven.
Het was ook dit keer weer heel moeilijk om de winnaars uit te kiezen. De meeste stemmen gingen uit naar.........


Miranda

Astrid

Ans 

Willen jullie je melden via het emailadres??

**************************

Omdat er zoveel inzendingen waren heb ik bedacht dat we de plaatsen 4. 5 en 6 ook uit willen nodigen om GDT te zijn voor maart. 

Dit zijn geworden:
Nicolette

Trijntje

Wilma

Jullie mogen je ook melden via het emailadres.

Tot morgen... dan begint alweer de nieuwe challenge.
Groetjes van het team.

7 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat ik gd mag zijn. De andere dames gefeliciteerd. Ik heb een mailtje gestuurd.
      Groetjes Nicolette

      Verwijderen
  2. Wat leuk dat ik één van de winnaars ben. Dames gefeliciteerd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super dat ik één van de winnaars ben, de andere dames gefeliciteerd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames gefeliciteeerd. En wat leuk dat ik met mijn kaart in de top 6 ben gekomen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte dames en gastdesigners succes! Ik ga weer meedoen met de nieuwe schets, ziet er leuk uit! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen