maandag, september 30, 2019

winnaars september

Hallo allemaal,

Het is weer de laatste van de maand en dat betekend dat we de winnaars bekent gaan maken van September challenge.
Jullie hebben het ons ook dit keer weer heel moeilijk gemaakt met alle prachtige kaarten, maar we hebben de winnaars....... dus hier komen ze........

De winnaars voor een prijsje en GDT zijn geworden.......

GerJanne
                                                         
Wilma

Helaas hadden we deze maand maar 2 prijsjes te vergeven.
Maar de volgende dames willen we graag uitnodigen voor een GDT plaatsje
Dat zijn geworden:
Ans

Suzanne

Colien

Henriet

Van harte gefeliciteerd met jullie mooie kaarten.
Willen jullie allemaal even contact opnemen via de mail??
( Laat in je mailtje gelijk even weten of je GDT wilt zijn voor de volgende maand)

Morgen komen we weer met een nieuwe sketch en we hopen dat iedereen weer met ons meedoet.
groetjes van het team.


7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd allemaal met jullie prachtige kaartjes!Ik vind het hartstikke leuk dat ik er ook bij sta...ik stuur een mailtje hoor!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd allemaal!
    Stuk voor stuk prachtige kaartjes.
    Lieve groetjes Crealientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw! Zo leuk mijn kaart in de zijbalk te zien.
    Dank jullie wel!
    En ook proficiat aan de andere winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd allemaal. Wat leuk dat mijn kaartje ook in het rijtje winnaars staat. Ik heb ondertussen een mailtje gestuurd want ik vind het erg leuk dat ik gastdesigner mag zijn.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd allemaal.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toppertjes van harte met jullie mooie kaartjes! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen