woensdag, oktober 30, 2019

winnaars oktober

Het is alweer de laatste van de maand en dat betekend hoogste tijd voor  de winnaars.

Ook deze keer hebben we weer prachtige inzendingen gehad en was het weer een hele klus om te stemmen. Maar we zijn er weer uit en hier volgen de winnaars.

Voor een prijsje en gdt zijn het geworden.........

Astrid

Nelleke

Kreapeet

En voor een gdt plaatsje

Nicolette

Caroline

Wies

Van harte gefeliciteerd.
Willen jullie even contact opnemen via het emailadres??
En er gelijk even bij vermelden of je GDT wilt zijn.
( ps, even geduld als we niet meteen reageren)

8 opmerkingen:

  1. Wauw wat leuk zeg dat ik 1 van de winnaars ben. Ik stuur gelijk een mail. Gefeliciteerd voor de andere winnaars. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd allemaal met jullie prachtige kaartjes!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik één van de winnaars ben.
    Gefeliciteerd dames.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik één van de GDT winnaars ben, dank jullie wel.
    Ik ga snel een mailtje sturen.
    De andere dames ook van harte gefeliciteerd.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat ik een get winnaar ben. Mail is al verstuurd.
    De andere dames ook gefeliciteerd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd meiden en mooi kaarten hebben jullie gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig deze winnende kaartjes! Van harte hoor! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen