zaterdag, november 30, 2019

winnaars november

Het is weer de hoogste tijd voor de winnaars van de november challenge.
Wat hebben we mooie kaarten binnen gekregen en wat was het moeilijk om een keuze te maken.
Dat blijkt wel uit de lijst met winnaars.........

We hebben uiteindelijk 3 winnaars voor een prijsje en GDT.
Dat zijn geworden:

Wilma

Astrid

Vicki

willen jullie je melden via het emailadres?

en dan de top 3 (6).........
omdat er 6 kaartjes waren met evenveel stemmen hebben we gedacht dat we alle 6 hier neerzetten en jullie alle 6 gast designer mogen zijn voor januari!!
Meld jullie alle 6 even via het emailadres en zet er gelijk even bij of je met digi's werkt.
In alfabetische volgorde zijn dit geworden: 

Caroline

Colien

GerJanne

Jacqueline

Maura

Nicolette

allemaal van harte gefeliciteerd.
groetjes van het team :)


11 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik in de top 6 sta, dank jullie wel!
    De andere dames ook van harte gefeliciteerd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh superleuk in de top 6! Andere dames ook gefeliciteerd! Ik stuur een mailtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk dat ik in jullie top 6 sta.
    Een mailtje komt er aan.
    De andere dames ook gefeliciteerd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik in de Top 3 sta. Daar ben ik erg blij mee. Ga je gelijk mailen.
    Dames gefeliciteerd.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal van harte gefeliciteerd dames.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you so much for choosing my card as a winner! I'm very honored! Congrats to everyone here with their gorgeous cards!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn deelname aan de challenge van Dece

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames en wat leuk dat ik gast designer mag zijn :)groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een mooie top 6 komt voorbij, gefeliciteerd allemaal! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen