donderdag, januari 30, 2020

winnaars januari

Hoi allemaal,

Kan iemand mij vertellen waar de maand januari gebleven is??
De maand is alweer voorbij en dus weer tijd voor de winnaars..........

De dames die gewonnen hebben en een prijsje en een gastdesigner plaatsje gewonnen hebben zijn..............

Miranda

Astrid

Anita

en dan de top 4 met een gastdesignerplaatsje zijn geworden......

Ans

Elle-Jeanne

Suzanne

Wilma

Allemaal van harte gefeliciteerd.!!
Willen jullie je even melden via de Email en dan gelijk even schrijven of je gast designer wilt zijn voor de komende maand.

groetjes van het team.

PS, wel even geduld als je niet meteen antwoord krijgt.

14 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat mijn kaartje erbij staat!Super!Alle dames gefeliciteerd met jullie kaartjes!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd allemaal met de mooie kaartjes en prijsjes en GD schap !!
    Fijne avondgroeten van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd allemaal! Prachtige kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk dat mijn kaartje is gekozen in de top 4.
    Dankjewel team.
    De andere dames ook gefeliciteerd met hun toppertjes .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congrats to those chosen. Some lovely cards there ladies.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat ik én van de winnaars ben geworden. Dames gefeliciteerd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat mijn kaart in de Top4 staat, andere dames ook gefeliciteerd
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten allemaal.
    Het was ook een geweldig leuke sketch, ik weet zeker dat ik deze vaker ga gebruiken.
    Gefeliciteerd aan alle prijswinnaars.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd allemaal, prachtige kaartjes! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. van harte dames mooooooooooooooi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een verrassing>
    Zal een mailtje sturen.
    Ook de andere dames gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De maand januari is inderdaad voorbij gevlogen. Wat leuk dat ik in de top 3 sta en gefeliciteerd aan alle andere dames. Mooie kaarten!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen