donderdag, april 30, 2020

Winnaars April

Het is weer de laatste dag van de maand en dat betekent........ de winnaars bekend maken.

Ook dit keer hadden we weer prachtig kaarten en was het weer moeilijk om een keuze te maken.

De winnaars zijn dit keer geworden................

Marjeta

Suze

Astrid

en de top 3 voor een gastdesigner plaatsje:

Miranda

Trijntje

Monique


Van harte gefeliciteerd.

Willen jullie je via het emailadres melden en gelijk even schrijven of je gast designer wilt zijn??

Het kan door omstandigheden even wat langer duren voordat je een reactie krijgt.

Groetjes en tot morgen.
Het team


8 opmerkingen:

  1. I am thrilled to have been selected as a winner. Congrats to the other winners and the Top Picks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik één van de winnaars ben geworden. Andere dames ook van harte gefeliciteerd met jullie prijs.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Winnaars gefeliciteerd met jullie toppers. De anderen die gastdesigner mogen zijn ook gefeliciteerd. Leuk dat ik hier ook bij ben. Wil graag meedoen als gastdesigner. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ons email adres is j.g.bosscha@gmail.com . Ik zie jullie mail wel verschijnen met wat ik kan maken als gastdesigner. Groeten Trijntje

      Verwijderen
  4. van harte dames met jullie prachtige kaarten
    blij dat ik de top 3 heb gehaald

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW! So happy to chose my card as a winning one. Thank you very much. Happy crafting to all.

    BeantwoordenVerwijderen