vrijdag, juli 31, 2020

Winnaars juli

Vandaag is het alweer de laatste van de maand en dat betekend...... winnaars bekend maken.
We hadden deze maand best veel en hele mooie kaartjes,. Bedankt voor jullie prachtige creaties. :)
Het was dan ook weer een hele klus om een winnaar/top3 uit te zoeken.

We hebben dit keer 3 winnaars voor een prijsje en gdt.......

Astrid

Vicky

Wies

En natuurlijk hebben we ook dit keer een aantal kaarten genomineerd voor een gdt plaatsje.

Diana

Nicolette

Rina

GerJanne

Margaret

Van harte gefeliciteerd allemaal.
Willen jullie je allemaal even melden via de email
en gelijk even erbij schrijven of je gdt wilt zijn ??
groetjes van het team.

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd allemaal!!!! Wat leuk dat ik er tussen sta. Ik kan alleen geen email adres vinden.

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm very honored to be included as one of the winners! Thank you so much!! Everyone's creations look amazing and I'm honored to among them! Congrats to all!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, gastdesigner! Allemaal gefeliciteerd allemaal!
    Ik ga mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congrats to the winners and Top Picks.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat ik gd mag zij .
    De andere dames ook van harte gefeliciteerd.
    Een mail komt er aan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat ik één van de winnaars ben. De andere dames ook van harte gefeliciteerd.

    Fijn en zonnig weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk dat ik één van de winnaars ben geworden. De andere winnaars en dames van de top 5 ook gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen