woensdag, september 30, 2020

winnaars september

De winnaars post voor de maand september....... ook dit keer waren er weer prachtige kaarten en was de stemronde weer best moeilijk.

Maar we zijn er uit en de uitslag is als volgt.......

Winnaars - prijsje en gdt......

Miranda

Astrid met deze beide kaarten. ( beide evenveel stemmen)


en dan de top 5 voor een gdt plaatsje:

Suzanne

Janis Lewis

Anita

Renate

Suze.

Willen jullie je allemaal melden via het emailadres??
En gelijk even melden of je gdt wilt zijn aub.

Please contact on the emailadresse.

Even geduld als je niet meteen antwoord krijgt.
Groetjes van het team.

8 opmerkingen:

  1. O wat leuk dat ik in het "winnaars-lijstje" sta, ik ga meteen mailen. Een dikke proficiat voor de andere dames.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik één van de winnaars ben geworden met twee kaarten. Leuk ook om te zien dat beide kaarten dezelfde hoeveelheid stemmen hebben gekregen. Andere dames ook van harte gefeliciteerd met jullie prijs.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke proficiat voor allemaal!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd allemaal! Superleuk dat ik er bij sta voor een gdt plekje...ik stuur een mailtje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I'm honoured to have been chosen for a GDT spot. I will send an email. Congrats to the the winners and other Top Picks.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd allemaal!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd allemaal, leuk dat ik gastdesigner mag zijn.
    Ik stuur een mailtje
    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen