zaterdag, oktober 31, 2020

Winnaars oktober

 De maand is weer voorbij en de stemmen weer geteld........

De winnaars voor oktober, voor een prijsje en gast designerplaatsje zijn geworden.........


Astrid

Annie

Ellen

Hester

En de top 5 voor een gastdesigner plaatsje zijn geworden.........

GerJanne

Marga

Janette

Gina

Nelleke


Jullie mogen je allemaal even melden via de email.
Laat gelijk even weten of je gdt wilt zijn.

Even geduld als je niet meteen antwoordt teug krijgt!

Groetjes, fijn weekend verder en blijf gezond!!
tot morgen voor de nieuwe challenge.
Groetjes van het team.

6 opmerkingen:

  1. Congrats to the winners and Top Picks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik één van de winnaars ben geworden. Andere dames ook van harte gefeliciteerd met jullie prijs.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg, ik ben in de prijzen gevallen! Dank jullie wel!
    Ook voor de andere dames mijn felicitaties.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh verrassing ik viel ook in de prijzen, dank je wel. Proficiat aan de andere dames !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten, gefeliciteerd allemaal! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah... leuk een gastdesignerplaats. Ik ga mailen!

    BeantwoordenVerwijderen