donderdag, maart 04, 2021

Winnaars februari

 Vandaag, iets later als wat jullie gewend zijn,  de winnaars van de februari challenge.

De challenge van maart vind je HIER

De winnaars van februari zijn geworden..........

                                                                   Winnaars
                                       
Prijsje en GDT plaatsje


Astrid
*****

Josje
*****

Susan
*****
************
En de top 5
GDT plaatsje.


Rina
*****

Jantine
*****

Suze
*****

Caroline
******

Silke
*****
***********
Van harte gefeliciteerd allemaal.
Willen jullie je allemaal even melden via het emailadres??

PS.. wel even geduld als je niet meteen antwoord krijgt!!

Please sing up via the email.
Bitte meldet euch via the Email.

6 opmerkingen:

  1. I am so thrilled to have been chosen as a Top Pick and have sent an e-mail.
    Congrats to the winners and the other Top Picks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat mijn kaartje in de top 5 staat. Ik heb een mailtje gestuurd en wil graag GDT zijn.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you so much 💓 Congrats to the other winners and top 3!!
    Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik één van de winnaars ben geworden. Dames ook van harte gefeliciteerd met jullie prijs.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk dat mijn kaart in de top 5 is beland. Graag wil ik GD zijn en ik heb al een mailtje gestuurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen