maandag, oktober 04, 2021

Winnaars september

 De challenge van oktober vind je HIER.

Vandaag hebben we de winnaarspost van september.......... 

De winnaars zijn geworden....... 




Jullie hebben alle drie een prijsje en een gastdesignerplekje gewonnen.

*************************************

en de top 4:






Ook jullie 4 mogen gast designer zijn voor de volgende maand.

Willen jullie je allemaal even melden via het emailadres??
en laat gelijk weten of je gastdesigner wilt zijn.
wel even geduld als je niet meteen een reactie terug krijgt!!

Groetjes van het team.

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik met de kaart voor Nelleke in de top 3 sta. Ik zie het net. Gefeliciteerd aan alle dames en ik stuur meteen een mailtje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om mijn kaart in de top 4 te zien staan.
    Gefeliciteerd iedereen.
    Ook ik ga meteen een mailtje sturen.
    Gast disigner zijn vind ik altijd heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat mijn VW busje bij de winnaars staat.
    Bedankt.
    Ik ga me meteen ook aanmelden om gastdesigner te zijn.
    Leuk om nog eens terug voor Cheerful Sketches iets te maken.

    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik in de top 4 sta, dank jullie wel!
    Ik stuur snel een mailtje.
    De andere dames ook van harte gefeliciteerd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat mijn kerstkaartje bij jullie in de top 4 staat. Bedankt.
    Allemaal gefeliciteerd.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat ik als GD ben uitgekozen. Dames gefeliciteerd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen