woensdag, augustus 30, 2023

Augustus winnaars

 Vandaag maken we de winnaars en top 4 van augustus bekend.
Het was, zoals altijd weer best moeilijk, maar de stemmen zijn geteld en hier is de uitslag.........

de winnaars voor een gastdesigner plaatsje en prijsje zijn geworden............



*********************



*******************



***********************

en de top 4 voor een gast designer plaatsje



******************


EMILIE

*****************************


HEIDIE

****************************



********************************

Allemaal van harte gefeliciteerd.
Willen jullie contact opnemen via de email??

Wel even geduld als je niet meteen antwoordt krijgt!!!!

Vrijdag komen we terug met de nieuwe challenge.

Groetjes van het cheerful team.




6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik deze keer alweer in de top 4 sta bij jullie. Ik wordt haast vaste gast op jullie blog. Leuk! Ik stuur weer een mail.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik in de top 3 ben beland. Gefeliciteerd medetoppers. Ik stuur een mailtje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congrats to the Guest Designer selections and to the Top 4 too.
    Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om mijn kaart hier terug te zien als 1 van de winnaars. Ik heb een mailtje gestuurd.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for picking my card as one of the winners. I have sent and email.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congratulations to the other winners.

    BeantwoordenVerwijderen